2013. június 10., hétfő

Maji de Watashi ni Koi Shinasai!!

Kawakami városa arról híres, hogy rendkívüli módon ragaszkodik a szamuráj elődök tiszteletéhez. Az egészséges küzdőszellemet mindig is szem előtt tartották, ami az iskolában való sikernek is az egyik kulcsa. Naoe Yamato is ide jár barátaival, a Kawakami Akadémiára, akikkel már egész fiatalkoruk óta ismerik egymást, s rengeteg emlék köti össze őket. Noha sok más barátjuk is van, de ez a hetes fogat mindennél közelebb áll egymáshoz, mondhatni szétrobbanthatatlanok.

Az ő közös iskolai életüket követhetjük végig a sorozatban. Első körben a 2-F osztály mérkőzik meg az osztályháborúk keretében a 2-S osztállyal, akikkel folyamatosak a nézeteltéréseik. Mondhatni a selejt csap össze a kissé beképzelt és fennhéjázó vezetősarjakkal - s ez a rész tulajdonképpen a szereplőink bemutatását célozza meg-, mert az igazi élet csak ezután következik.

Yamatóék ugyanis különféle feladatokat végeznek el, nem kevés jutalomért cserébe. Az egyik ilyen során véletlenül belekeverednek egy olyan ügybe, amiről fogalmuk sincs, hogy az egész japán nemzetre hatással lehet, ha ez elharapózik...


Saját vélemény:
Én youtube-on láttam meg belőle egy részletet ami kb 3 perces volt és már az lefárasztott, aztán indavideón rákerestem és elkezdtem nézni. Hát nem tudom ki hogy van vele de nem olyan rossz. Vagy legalábbis nekem tettszett a felállás, hogy mindenki a perverz főszereplőért van oda.

Kritika:
Először is kezdjük az anime grafikai kidolgozásával. Személy szerint megvoltam elégedve mind a szereplők mind a környezet kidolgozásával. Az egyik pozitívum az hogy a szereplők igen változatosak, igaz így is vannak benne sablon formák. De ez kell is bele, hogy jól működjön a Fansevice és az ecchi jelentek.

Akkor lássunk néhány szereplőt az animéből:


Naoe Yamato:Ő  lenne a főhősünk az animében, ám ez a karakter a szokott sablon karakter félig, mert minden női szereplő szinte beleszeret. A többi szereplőhöz képes Yamato fizikailag nem erős, viszont agyban nagyon ott van pörög az esze. Ő a csapat taktikai mozgatószála aki ki elemzi az ellenség gyenge pontjait.




Kawakami Momoyo:Ö az akibe szerelmes a főszereplőnk, ám közel sem olyan gyengéd és érzelgős mint amilyen szépen kinéz. Mániákus  harcos típus, aki e-mellé még agresszív is. Minden egyes percben csak a harcot keresi, hogy kielégítse a vágyait s mit sem törődve mások érzelmeivel





Shiina Miyako: Első látásra tök normális csajnak látszik. Ö is szeret minden csak harccal megoldani, de emelet még egy perverz nőszemély is. Ami az echhi jelenetekhez kiváló karakter.  

A többi szereplőt csak meg említem lentebb, aki meg akarja tudni, hogy többi szereplőnek milyen személyisége van az nézze meg az animét. 



Az anime szereplői jobbról balra haladva következők:
Mayuzumi Yukie, Shiina Miyako, Kawakami Momoyo, Kawakami Kazuko, Friedrich Christiane

       Az akció jelenetek az animében eléggé tűrhetők, ám én többet vártam, ha már ennyi harc mániákus csaj van benne akkor nem csak két-három igazi harcot vártam volna. Igaz műfailag ecchinek számít azzal nem is éreztem semmi gondot mert azokat jól eltalálták, hogy mikor, hol tegyenek bele ecchit és Fansercit.



       Az anime története nem igazán tudott megfogni az elején érdekes volt, de a vége fele már kezdet ellaposodni az egész történet menet. Igazat megvallva csak azért néztem végig az animét mert érdekesnek találtam a Fanservicet és az ecchi jelenetek és persze a harcokat de a történet nem tudott megfogni. Lehet azért mert már sok hasonló animét láttam és nekem a történet menet sablonosra sikerült és már tudtam kőrül-belül, hogy mi fog történni és így unalmas kezd lenni sajnos

Összefoglaló:

Alapjában véve egy igazán érdekes animét kapunk amiben kifogástalan rajzolási módot kapunk mind a környezet mind a szereplők terén egyaránt. Ecchi és akció jelentekből van benne bőven, csak annyi, hogy komoly harc kevés van benne. Igaz vannak benne sablon karakterek de ezek nélkülözhetetlenek  egy jó ecchis műfajhoz.
     Nos akinek bejön ez a fajta anime stílus az nem fogja megbánni, ha megnézi, mert egy pörgős, akció dús, romantikus és szépen kidolgozott művet fog kapni.




Akinek megjött a kedve hozzá nézze meg az opneningjét, ha teszik akkor nézzétek meg az animét is


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése